Postanite klijent Erste Banke
Wiener Städtische osiguranje uvek traži način da Vam pojednostavi korišćenje svojih usluga. Shodno tome, preporučujemo Vam otvaranje tekućeg računa u Erste Banci kako biste pojednostavili plaćanje mesečne premije osiguranja i imali više vremena za stvari koje volite.
Kako da postanete klijent Erste Banke?
Podnesite zahtev za tekući račun onlajn uz besplatno održavanje računa u period od 12 meseci.
Izaberite platni (tekući) račun i iskoristite sledeće pogodnosti:
- besplatno održavanje računa tokom prvih 12 meseci za Dinarski platni (tekući) račun i Dinarski platni (tekući) račun sa osnovnim uslugama,
- mogućnost ugovaranja dozvoljenog prekoračenja računa,
- uz račun za koji se odlučite dobijate platnu karticu po vašoj meri,
- bez čekanja u redu.
U Erste Banci imate mogućnost da svoju redovnu mesečnu premiju osiguranja uplaćujete putem:
- trajnog naloga (premija se automatski uplaćuje svakog meseca),
- elektronskog bankarstva (premiju uplaćujete putem interneta koristeći mBanking i NetBanking aplikaciju za onlajn bankarstvo, brzo i lako).
Iz ponude Erste Banke još izdvajamo
Kao stabilan partner i pouzdan oslonac Erste Banka je spremna da zadovolji sve vaše finansijske potrebe, širokom paletom proizvoda i usluga kao što su:
- Premium tekući račun (bez naknade podižite novac na bankomatima svih banaka u zemlji),
- Erste keš (gotovinski) kredit (povoljniji uslovi uz onlajn zahtev),
- mBanking aplikacija (plaćajte račune skeniranjem QR koda na računu ili opcijom „Slikaj i plati’’),
- Štednja (pronađite pravi model štednje za Vas).
Za više informacija o ponudi Erste Banke pozovite Info centar banke na telefon 0800/201 201 (poziv je besplatan za sve mreže ako nas zovete iz Srbije), +381604848000 (za pozive iz inostranstva – naplaćuje se kao poziv iz roaminga).