Za stanovništvo

Postanite klijent Erste Banke

Wiener Städtische osiguranje uvek traži način da Vam pojednostavi korišćenje svojih usluga. Shodno tome, preporučujemo Vam otvaranje tekućeg računa u Erste Banci kako biste pojednostavili plaćanje mesečne premije osiguranja i imali više vremena za stvari koje volite.

Kako da postanete klijent Erste Banke?

Podnesite zahtev za tekući račun onlajn uz besplatno održavanje računa u period od 12 meseci.

Izaberite platni (tekući) račun i iskoristite sledeće pogodnosti:

  • besplatno održavanje računa tokom prvih 12 meseci za Dinarski platni (tekući) račun i Dinarski platni (tekući) račun sa osnovnim uslugama,
  • mogućnost ugovaranja dozvoljenog prekoračenja računa,
  • uz račun za koji se odlučite dobijate platnu karticu po vašoj meri,
  • bez čekanja u redu.

U Erste Banci imate mogućnost da svoju redovnu mesečnu premiju osiguranja uplaćujete putem:

  • trajnog naloga (premija se automatski uplaćuje svakog meseca),
  • elektronskog bankarstva (premiju uplaćujete putem interneta koristeći mBanking i NetBanking aplikaciju za onlajn bankarstvo, brzo i lako).

Iz ponude Erste Banke još izdvajamo

Kao stabilan partner i pouzdan oslonac Erste Banka je spremna da zadovolji sve vaše finansijske potrebe, širokom paletom proizvoda i usluga kao što su:

Za više informacija o ponudi Erste Banke pozovite Info centar banke na telefon 0800/201 201 (poziv je besplatan za sve mreže ako nas zovete iz Srbije), +381604848000 (za pozive iz inostranstva – naplaćuje se kao poziv iz roaminga).