Newsletter broj 1009.11.2014.
Ove godine 4.000 prigovora potrošača
![Ove godine 4.000 prigovora potrošača](https://wiener.co.rs/wp-content/uploads/2018/06/ove-godine-4000-prigovora-potrosaca.jpg)
Prema podacima Udruženja za zaštitu potrošača u 2013.godini regostrovano je 13.695 prigovora potrošača, a potrošači u Srbiji se uglavnom žale na kvalitet roba ili usluga.Na zajedničkoj sednici odbora za trgovinu Privredne komore Srbije i Privredne komore Beograda upozoreno je da bi potrošači trebalo više da vode računa gde robu kupuju, kao i da za kupljenu robu obavezno traže garanciju i račun.Prema novom zakonu, naime, rok za odgovor trgovca potrošaču na reklamaciju je osam dana, a za rešavanje reklamacije ne duži od 15 dana, kao i da je popravka robe moguća samo uz izričitu saglasnost potrošača.Iz Udruženja dodaju i da su u prvom kvartalu ove godine primili gotovo četiri hiljade prigovora.