Polisu Wiener Städtische putnog osiguranja možete da kupite u:
Za sva pitanja, molimo vas da nam se obratite na e-mail travel@wiener.co.rs
Zašto Vam je potrebno osiguranje za vreme puta i boravka u inostranstvu?
- Da biste Vama i Vašim najbližima u neželjenim situacijama omogućili brzu, efikasnu i profesionalnu zaštitu.
- U slučaju bolesti ill nesrećnog slučaja brigu o Vama preuzimaju profesionalci koji sprovode i nadziru Vaše lečenje i organizuju povratak u zemlju prebivališta.
- Troškovi medicinske asistencije u inostranstvu su izuzetno visoki. Kupovinom polise putnog osiguranja obezbeđujete da u slučaju bolesti ili nesrećnog slučaja nastale troškove umesto Vas plati osiguravajuća kompanija. Naša polisa traje koliko i Vaša viza i osigurava Vas tokom putovanja i boravka u inostranstvu.
- U slučaju da vaš zahtev za vizu bude odbijen, imate pravo na 100 % povraćaj premije osiguranja.
- Polisa putnog osiguranja omogućuje Vam da se za vreme svog putovanja u potpunosti opustite jer ste prethodno obezbedili potpunu i pouzdanu zaštitu.
Teritorije pokrića | Sume osiguranja |
Sve zemlje sveta | do 12.000 € |
Sve zemlje sveta osim Egipta i Turske | do 30.000 € |
Sve zemlje sveta osim Egipta i Turske, i zemalja kontinenata Severne i Južne Amerike i Australije |
Koje usluge i troškove pokriva polisa putnog osiguranja?
POKRIĆA | OSNOVNI PAKET | VIP PAKET |
Ambulantni lečnički tretman | ✓ | ✓ |
Lekovi i zavoji prepisani od strane ovlašćenog lekara | ✓ | ✓ |
Medicinska pomagala i pomagala za hodanje koja su neophodni deo tretmana | ✓ | ✓ |
Dijagnoza X-zracima (rentgenom) | ✓ | ✓ |
Bolničko lečenje (hospitalizacija) | ✓ | ✓ |
Operacije i troškovi operacije | ✓ | ✓ |
Stomatološki tretman | ✓ | ✓ |
Evakuacija, transport do najbližeg lekara ili bolnice | ✓ | ✓ |
Evakuacija, transport i smeštaj u specijalizovanu bolnicu | ✓ | ✓ |
Repatrijacija, transport iz strane zemlje u zemlju prebivališta ili bolnice u zemlji prebivališta | ✓ | ✓ |
Repatrijacija, transport posmrtnih ostataka u zemlji prebivališta | ✓ | ✓ |
Lekarski saveti | ✓ | ✓ |
Preporuka lokalnih lekara specijalista | ✓ | ✓ |
Medicinska pratnja tokom evakuacije ili repatrijacija | ✓ | ✓ |
Traženje i spašavanje | | ✓ |
Hitna dostava lekova | | ✓ |
Usluge prevodioca | | ✓ |
Slanje i primanje hitnih poruka | | ✓ |
Repatrijacija drugih osiguranika učesnika u nesreći | | ✓ |
Upućivanje bliske osobe | | ✓ |
Pratnja maloletne dece mlađe od 15 godina | | ✓ |
Ugovaranjem dodatnog osiguravajućeg pokrića (VIP) za prvo putovanje u kontinuitetu obezbeđuje se pokriće sledećih troškova uzrokovanih virusom Covid19, maksimalno do iznosa od 5,000: – troškovi medicinske evakuacije do određene medicinske ustanove kao i repatrijacije do mesta prebivališta Osiguranika; – troškove repatrijacije posmrtnih ostataka u stanju u kome se nalaze u trenutku preuzimanja tela do boravišta Osiguranika ili uobičajenog prebivališta, u skladu sa lokalnim propisima strane zemlje, a pod uslovom da je ovakav transport fizički moguć; – slanje i primanje hitnih poruka kada će Osiguravač odnosno Asistentska kuća u ime osiguranika i po njegovom zahtevu, preneti hitne poruke osobi koju Osiguranik odredi, ili primiti hitne poruke od neke osobe koja se nalazi u zemlji njegovog prebivališta, a sa kojom nije u mogućnosti da sam stupi u kontakt. – troškovi pratnje maloletne dece, u slučaju kad Osiguranik usled bolničkog lečenja ili boravka u karantinu zbog zaraženosti virusom Covid19 nije u mogućnosti da se stara o svojoj deci mlađoj od 15 godina, koja putuju sa njim i pod uslovom da su takođe osiguranici Osiguravača, Osiguravač će organizovati i naknaditi troškove puta punoletnog pratioca, koji će decu osiguranika vratiti u mesto prebivališta. – ukoliko inficiranje virusom Covid19 zahteva bolničko lečenje, osiguranik ima pravo na naknadu u iznosu od 30€ za svaki dan proveden u bolnici, maksimalno do 15 dana. Pokriće troškova i naknada uzrokovanih virusom Covid19 pruža se isključivo na teritoriji Evrope u geografskom smislu (uključen Evropski deo Rusije, zapadno od Urala; bez kaspijskih i kavkaskih država) uključujući i celokupnu teritoriju Republike Turske i teritoriju Arapske Republike Egipat. | | ✓ |
Šta je potrebno da uradite u slučaju bolesti ili nezgode?
U slučaju da Vam je potrebna asistencija usled iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja, potrebno je da učinite sledeće:
Odmah pozovite centar za pomoć na telefon +381 11 222 1 600. Operateri centra za pomoć dostupni su 24 sata dnevno, 365 dana u godini, i to na srpskom jeziku.
Navedite sledeće podatke:
- Broj polise
- Ime i prezime, trenutnu adresu i kontakt telefon
- Prirodu povrede ili bolesti i pomoć koja vam je potrebna
- Kratko opišite okolnosti
U slučaju da niste u mogućnosti da nazovete centar za pomoć, pre pregleda lekara ili odlaska u bolnicu, lekaru ili paramedicinskom osoblju ćete pokazati polisu osiguranja kako bi postupili prema Uputstvu za lekare i zdravstvene ustanove u inostranstvu, koje se nalazi na polisi.
Troškove bolničkog lečenja osiguravač će direktno platiti.
U slučaju ambulantnog lečenja, osiguranik je dužan da sam snosi troškove do 100 evra, a razliku do punog iznosa Osiguravač će nadoknaditi direktno zdravstvenoj ustanovi.
Nakon povratka u zemlju Osiguravač će Osiguraniku refundirati plaćeni iznos u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Narodne banke Srbije.
Sledite sva uputstva koja dobijete od centra za pomoć, u cilju brže i efikasne intervencije.
Za detaljna objašnjenja molimo Vas da se obratite ovlašćenom agentu i pročitajte Opšte i posebne uslove osiguranja koji predstavljaju sastavni deo zaključenog ugovora o putnom osiguranju.
Procedura u tri najčešće situacije kod pružanja putne asistencije