Za stanovništvo

Pomoć na putu

Osiguranje Pomoć na putu korisniku obezbeđuje pokriće troškova u slučaju da je osigurano vozilo dospelo u nevozno stanje ili je nepodobno za dalju sigurnu vožnju.

Uz asistenciju kuće Global Assistance, korisniku se obezbeđuje pomoć tokom 24 sata, svakoga dana, u slučaju da se nađe u nevolji usled ostvarenja sledećih rizika: kvara, oštećenja, uništenja, krađe, nesrećnog slučaja. Osiguranje važi na teritoriji cele Evrope.

Osiguranje Pomoć na putu obuhvata:

  • organizaciju pomoći;
  • pokriće troškova prenoćišta korisnika;
  • pokriće troškova popravke vozila u slučaju manjeg kvara;
  • pokriće troškova parkiranja (ležarine posle saobraćajne nezgode);
  • pokriće troškova nastavka putovanja korisnika (pokriće troškova prevoza korisnika do prebivališta, odnosno odredišta);
  • pokriće troškova iznajmljivanja zamenskog vozila

Ukoliko dođe do nastupanja nekog od navedenih rizika,

kontaktirajte našu asistenstku kuću Global Assistance na broj:

+ 381 11 222 1 600

ili putem poruke kroz aplikaciju Rakuten Viber Messenger, @Global Assistance Beograd.

 

Na mesto nesreće doći će specijalizovano lice koje će ili popraviti kvar ili preuzeti dalje mere pomoći.

Prilikom poziva upućenog Kontakt centru, korisnik je dužan da pripremi sledeće podatke:

  • Ime, prezime i adresu osiguranika, kao što je navedeno na polisi osiguranja;
  • Broj polise, datum početka i datum isteka osiguranja;
  • Broj šasije i registarski broj osiguranog vozila kao što je navedeno u saobraćajnoj dozvoli;
  • Mesto gde se osiguranik nalazi i telefonski broj kao i adresu na kojoj je moguće kontaktirati osiguranika;
  • Broj osiguranika u osiguranom vozilu;
  • Kratak opis problema i vrstu pomoći za kojom osiguranik ili osobe u osiguranom vozilu imaju potrebu.

Želimo Vam sigurnu, udobnu vožnju – bez brige!

U nastavku možete preuzeti uslove osiguranja koji su trenutno na snazi. Za sve prethodne verzije uslova osiguranja, molimo da nas kontaktirate: office@wiener.co.rs .

Uslovi za osiguranje pomoći na putu