Da li direktor ima vremena da se „mlati“ po društvenim mrežama?

Na poslovnoj mreži LinkedIn jedan post izazvao je dosta pažnje. Osnivač i predsednik kompanije Delta Holding Miroslav Mišković napisao je sledeće:
„Čitam ovde: „jeste, baš predsednik kompanije ima vremena da se mlati po društvenim mrežama“.
Baš u tome je štos. U kompaniji, ja imam najviše vremena. I često sastanke prilagođavam saradnicima, jer oni rade više.
Onaj ko razmišlja o strategiji ne može da bude zatrpan operativnim poslom. Kao što ne mogu ni kreativci. Tu onda nema ni strateškog, ni kreativnog razmišljanja.
To je jednostavno podela posla. Mora da se zna ko šta radi.“
Ovaj post na Miškovićevom LinkedIn profilu doneo je preko 6000 „lajkova“ i stotine komentara, a vi se možete zapitati kako u vašoj firmi funkcioniše podela posla i da li je to slično kao i u jednoj od najvećih kompanija u Srbiji.