Mekdonalds uvodi personalizovane digitalne menije

Od kada je preuzeo funkciju, 2015. godine, izvršni direktor Mekdonaldsa (McDonald’s) Stiv Istrbuk, je “podstakao” korišćenje tehnologije – uključujući kioske za samostalno poručivanje hrane, digitalne menije i dostavu. Sve to kako bi podigao prodaju i pomogao Mekdonaldsu da se istakne među konkurentima.
Ovo je još jedan korak ka tome. Naime, u svojoj najvećoj akviziciji za 20 godina, ovaj gigant za 300 miliona dolara kupuje tehnološku kompaniju “Dynamic Yield Ltd” za logiku odlučivanja, kako bi bolje personalizovao digitalne menije, piše Blumberg.
Sa novom tehnologijom, Mekdonaldsovi restorani mogu da razlikuju svoj elektronski prikaz menija, zavisno od faktora kao što su vremenske prilike – više kafe u hladnim danima ili na primer sladoled u vrelim danima. Meniji će takođe predložiti dodatne stavke korisnicima.