Koje usluge i troškove pokriva polisa putnog osiguranja?
POKRIĆA | OSNOVNI PAKET | VIP COVID PAKET |
Ambulantni lečnički tretman | ✓ | ✓ |
Lekovi i zavoji prepisani od strane ovlašćenog lekara | ✓ | ✓ |
Medicinska pomagala i pomagala za hodanje koja su neophodni deo tretmana | ✓ | ✓ |
Dijagnoza X-zracima (rentgenom) | ✓ | ✓ |
Bolničko lečenje (hospitalizacija) | ✓ | ✓ |
Operacije i troškovi operacije | ✓ | ✓ |
Stomatološki tretman | ✓ | ✓ |
Evakuacija, transport do najbližeg lekara ili bolnice | ✓ | ✓ |
Evakuacija, transport i smeštaj u specijalizovanu bolnicu | ✓ | ✓ |
Repatrijacija, transport iz strane zemlje u zemlju prebivališta ili bolnice u zemlji prebivališta | ✓ | ✓ |
Repatrijacija, transport posmrtnih ostataka u zemlji prebivališta | ✓ | ✓ |
Lekarski saveti | ✓ | ✓ |
Preporuka lokalnih lekara specijalista | ✓ | ✓ |
Medicinska pratnja tokom evakuacije ili repatrijacija | ✓ | ✓ |
Neprijatnost tokom putovanja | ✓ | ✓ |
Traženje i spašavanje | | ✓ |
| | |
Usluge prevodioca | | ✓ |
Repatrijacija drugih osiguranika učesnika u nesreći | | ✓ |
Upućivanje bliske osobe | | ✓ |
Pratnja maloletne dece | | ✓ |
Slanje i primanje hitnih poruka | | ✓ |
Može se ugovoriti za sve vrste putovanja, osim za studentska i đačka putovanja. Ugovaranjem VIP COVID osiguravajućeg pokrića, osiguravač je u obavezi da isplati ugovorenu osiguranu sumu i za sledeće troškove: Troškove lečenja uzrokovane virusom Covid19 Osiguravač će isplatiti osiguranu sumu za troškove osnovnog osiguravajućeg pokrića uzrokovanih virusom Covid19 maksimalno do iznosa od 5.000€. Isključena je obaveza Osiguravača da Osiguraniku isplati naknadu iz osiguranja za dane provedene u karantinskoj izolaciji kao i za troškove preventivnog testiranja. | | ✓ |
Šta je potrebno da uradite u slučaju bolesti ili nezgode?
U slučaju da Vam je potrebna asistencija usled iznenadne bolesti ili nesrećnog slučaja, potrebno je da učinite sledeće:
Odmah pozovite centar za pomoć na telefon +381 11 222 1 600. Operateri centra za pomoć dostupni su 24 sata dnevno, 365 dana u godini, i to na srpskom jeziku.
Navedite sledeće podatke:
- Broj polise
- Ime i prezime, trenutnu adresu i kontakt telefon
- Prirodu povrede ili bolesti i pomoć koja vam je potrebna
- Kratko opišite okolnosti
U slučaju da niste u mogućnosti da nazovete centar za pomoć, pre pregleda lekara ili odlaska u bolnicu, lekaru ili paramedicinskom osoblju ćete pokazati polisu osiguranja kako bi postupili prema Uputstvu za lekare i zdravstvene ustanove u inostranstvu, koje se nalazi na polisi.
Troškove bolničkog lečenja osiguravač će direktno platiti.
U slučaju ambulantnog lečenja, osiguranik je dužan da sam snosi troškove do 100 evra, a razliku do punog iznosa Osiguravač će nadoknaditi direktno zdravstvenoj ustanovi.
Nakon povratka u zemlju Osiguravač će Osiguraniku refundirati plaćeni iznos u dinarskoj protivvrednosti po prodajnom kursu Narodne banke Srbije.
Sledite sva uputstva koja dobijete od centra za pomoć, u cilju brže i efikasne intervencije.
Za detaljna objašnjenja molimo Vas da se obratite ovlašćenom agentu i pročitajte Opšte i posebne uslove osiguranja koji predstavljaju sastavni deo zaključenog ugovora o putnom osiguranju.
Procedura u tri najčešće situacije kod pružanja putne asistencije
Polisu Wiener Städtische putnog osiguranja možete da kupite u:
Za sva pitanja, molimo vas da nam se obratite na e-mail travel@wiener.co.rs
Zašto Vam je potrebno osiguranje za vreme puta i boravka u inostranstvu?
- Da biste Vama i Vašim najbližima u neželjenim situacijama omogućili brzu, efikasnu i profesionalnu zaštitu.
- U slučaju bolesti ill nesrećnog slučaja brigu o Vama preuzimaju profesionalci koji sprovode i nadziru Vaše lečenje i organizuju povratak u zemlju prebivališta.
- Troškovi medicinske asistencije u inostranstvu su izuzetno visoki. Kupovinom polise putnog osiguranja obezbeđujete da u slučaju bolesti ili nesrećnog slučaja nastale troškove umesto Vas plati osiguravajuća kompanija. Naša polisa traje koliko i Vaša viza i osigurava Vas tokom putovanja i boravka u inostranstvu.
- U slučaju da vaš zahtev za vizu bude odbijen, imate pravo na 100% povraćaj premije osiguranja.
- Polisa putnog osiguranja omogućuje Vam da se za vreme svog putovanja u potpunosti opustite jer ste prethodno obezbedili potpunu i pouzdanu zaštitu.
Polisa u osnovnom pokruću uključuje i Neprijatnost tokom putovanja.
Ukoliko se dogodi osigurani slučaj neprijatnosti tokom putovanja naknada iz
osiguranja iznosi 500 € pri čemu se po neprijatnošću podrazumeva jedan od
sledećih događaja:
- slučaj nestanka, krađe, uništenja ili oštećenja putne isprave korišćene za prelazak granice, a za koju je osiguranik izvršio prijavu nastalog osiguranog slučaja, nadležnoj policijskoj stanici odnosno nadležnom organu u inostranstvu;
- gubitak ili uništenje prtljaga Osiguranika usled provalne krađe i razbojništva ili požara nastalo za vreme puta i boravka u inostranstvu, za koji je osiguranik izvršio prijavu nastalog osiguranog slučaja nadležnoj policijskoj stanici odnosno nadležnom organu;
- kašnjenje u isporuci prtljaga tokom putovanja avionskim prevozom duže od 24h;
- saobraćajna nezgoda tokom putovanja u inostranstvo u kojoj je učestvovalo vozilo osiguranika i uz posedovanje overenog zapisnika policije odnosno nadležnog organa.
- kašnjenje planiranog leta na teritoriji izvan Republike Srbije duže od 3 sata.
*Osiguranjem nisu pokrivene štete usled kašnjenja čarter letova kao i štete nastale usled kašnjenja avio leta zbog štrajka ili obustave rada koja je postojala ili koja je unapred bila prijavljena ili se dogodila pre datuma za koje je putovanje rezervisano;