Za stanovništvo
English

Utisci klijenata

pozitivni.utisci.klijentat.foto

     Za WSO tj. VIG sam čuo još dok sam sa suprugom radio u Austriji, gde sam bio osiguran u Vienna Insurance Group. Rukovodeći se time da je ovo kompanija sa dugom tradicijom poslovanja, odlučio sam se za WSO kada su kod mene došli zaposleni Marica Nedeljković i Jakša Zdravić. Pošto sam imao oročenu štednju u banci, tada sam zaključio produkt Moja dobit, gde su bile dosta povoljnije kamate nego u bankama. Poverio sam sve što sam stekao zaposlenima WSO, zbog njihove iskrenosti, ljubaznosti. Prezadovoljan sam saradnjom sa WSO i zaposlenima sa kojima sam zaključio ugovor, a tome govori u prilog i to da sam odmah posle toga uradio i za sina životno osiguranje, da bi imao u starosti dodatnu štednju uz penziju.

Zaposleni sa kojima sam zaključio ugovor obavljaju posao stručno, kvalitetno, odgovorno, pouzdano i u svakom trenutku me posavetuju šta je najbolje za mene. Gledaju pre svega da urade ugovor koji je u interesu klijenta i da on bude zadovoljan. Jedna od zanimljivosti vezano za našu kompaniju je da su mene i Jakšu prozvali otac i sin. Dok smo čekali u redu u banci da prebacimo novac u WSO, Maricu je pitala jedna žena da li smo Jakša i ja otac i sin, i od tog trenutka njega zovem sin i on mene tata.

slika-3

Milovan Đusić, iz sela Gledić kod Kraljeva

 

     Moje ime je Dijana Ivanović. Iz Kruševca sam. Za Wiener Städtische osiguranje sam čula pre četiri godine kada je moja drugarica počela da radi u ovoj kompaniji. U početku mi cela ta priča nije ulivala poverenje, ali pre par meseci, kada sam shvatila da imam 28 godina, 4 godine radnog staža i da nemam ušteđevinu, setila sam se te moje divne drugarice. Ona je i dalje radila u Wieneru. Pozvala sam je sva ushićena i rekla joj kako želim da počnem da štedim. Kroz razgovor sa njom sam shvatila da polisa osiguranja znači mnogo više od štednje. Sigurnost koju mi priža je daleko važnija. A Wiener je kompanija koju sam izabrala da bude uz mene i u dobrim i u lošim trenucima.  S obzirom da sam majka trogodišnje devojčice, moram da razmišljam daleko temeljnije nego ranijih godina. Uz pomoć Wienera, to mi ide mnogo lakše. Predložila bih svim mladim mamama da urade istu stvar.

slika4

Dijana Ivanović, iz Kruševca 

 

     Preko supruga sam došla u kontakt sa vašim zastupnikom za prodaju osiguranja A. P. Tokom spontanog razgovora, dotakli smo se i naše potrebe da sebi obezbedimo sigurniju i bezbrižniju budućnost. On nam je nenametljivo predočio sve povoljnosti zaključenja polise životnog osiguranja, tako da smo suprug i ja odlučili da na ovaj način štedimo i po isteku oročenja u banci svoju ušteđevinu smo „oročili“ kroz životno osiguranje. U ugovore smo uključili i dopunska osiguranja. Obzirom na poverenje koje je stekao u našoj porodici, naknadno smo zaključili još po jedan ugovor o životnom osiguranju sa drugačijim rizicima.

Prethodne zime doživela sam nezgodu na zimovanju. Posle višemesečnog procesa podnela sam dokumentaciju o povredi. Zaposleni u vašoj osiguravajućoj kući su veoma efikasno razmotrili zahtev za odštetu i isplatili je, što je donekle olakšalo pretrpljeno i prijalo našem kućnom budžetu.

Bila je to potvrda da je naš izbor osiguravajuće kuće bio pravi i nadamo se da će se saradnja s vašom kućom nastavili i proširiti  u budućnosti.

Iskreno vaš klijent

Prof.dr Biljana Gemović, iz Novog Sada

 

Poštovani,

želeo bih da podelim nekoliko utisaka sa vama o dosadašnjoj saradnji.

Zašto sam se odlučio za program Wiener osiguranja?

Bio sam na razgovoru sa predstavnicima nekoliko različitih osiguravajućih kuća, ali na osnovu preporuke prijatelja, a pogotovo nakon razgovora sa gospođom Milevom iz Wiener-a i uslova paketa koje mi je ponudila, odlučio sam da potpišem ugovor sa vašim osiguranjem.

Svidelo mi se što na prvom sastanku (nakon čega sam odmah potpisao ugovor) u nekoliko kratkih crta su mi ljubazno, jasno i precizno  predstavljeni uslovi  paketa, bez ikakvih nejasnoća.

Često zbog poslovnih obaveza putujem i ponekad zaboravim rokove oko uplate, ali gospođa Mileva me uvek blagovremeno obavesti, što mi mnogo znači.

Želim da vam se, kao zadovoljan klijent, zahvalim na dosadašnjoj saradnji i da sa istom zajedno nastavimo dalje.

Srdačan pozdrav,

Radenko Filipović, dipl. inž. pejzažne arhitekture i hortikulture iz Beograda

Radenko Filipović-zadovoljni klijent