Prigovori
Wiener Städtische osiguranje po svakom prigovoru postupa u skladu sa Zakonom o osiguranju i Odlukom Narodne banke Srbije o načinu zaštite prava i interesa korisnika usluga osiguranja. Odlukom NBS je bliže uređen način podnošenja prigovora korisnika i postupanja osiguravajućeg društva po prigovorima.
Prigovor mora da sadrži sledeće elemente:
- Vaše ime, prezime i adresu;
- ukoliko prigovor podnosi pravno lice: poslovno ime i sedište pravnog lica i ime i prezime zakonskog zastupnika pravnog lica, odnosno ovlašćenog lica ako se prigovor podnosi u ime i za račun pravnog lica;
- razloge za prigovor;
- Vaše zahteve;
- dokaze kojima se potkrepljuju navodi iz prigovora;
- datum podnošenja prigovora;
- Vaš potpis, odnosno potpis Vašeg zakonskog zastupnika ili punomoćnika (osim u slučaju kada se prigovor podnosi u elektronskoj formi);
- punomoćje za zastupanje, ukoliko prigovor podnosi Vaš punomoćnik
Prigovor se podnosi isključivo u pismenoj formi. Prigovori podneti elektronskom poštom ili korišćenjem internet prezentacije Društva u periodu ponedeljak-petak nakon 17h i vikendom (subota i nedelja), smatraće se primljenim prvog sledećeg radnog dana (poštujući sve zakonom propisane državne praznike) i od tada počinje da teče rok za odgovor Društva. Prigovori se mogu podneti lično u poslovnicama Društva svakog radnog dana do 16h.
Wiener Städtische osiguranje će Vam, nakon što podnesete prigovor, potvrditi prijem istog i odgovoriti najkasnije u roku od 15 dana od dana prijema prigovora. Ovaj rok može biti produžen za najviše 15 dana u slučaju da postoje razlozi koji ne zavise od naše volje, a o čemu biste bili obavešteni pismenim putem.
Prigovor možete podneti lično ili preko Vašeg punomoćnika, na jedan od sledećih načina:
- popunjavanjem online formulara na našem web sajtu;
- elektronskom poštom, slanjem imejla na jednu od adresa prigovori@wiener.co.rs ili office@wiener.co.rs;
- slanjem prigovora poštom na našu adresu: Wiener Städtische osiguranje, Trešnjinog cveta 1 – 11000 Beograd;
- slanjem prigovora telefaksom na broj 011/ 2209 900;
Podnošenje prigovora i postupanje Društva po istom je besplatno za podnosioca prigovora. Svi lični podaci koji se prikupe radi postupanja po prigovoru, mogu se koristiti samo u te svrhe. Isključivo zaposleni u Društvu su ovlašćeni da ih obrađuju i podaci se ne dostavljaju trećim licima. Detaljnije o zaštiti privatnosti https://wiener.co.rs/politika-privatnosti/