Majstor u kući

Majstor u kući

Ako iznenada pukne cev u Vašem domu, ili Vam se polomi ključ u bravi, ili se desi iznenadni nepredvidivi kvar u Vašem domu, osiguranje Majstor u kući obezbeđuje pomoć stručnih i ovlašćenih lica tokom 24 sata, svakoga dana, 365 dana u godini.

Majstor u kući je osiguranje pomoći za slučaj potrebe hitne popravke u stanu ili kući.

"

Kada Vam je potrebna pomoć...

  • mi smo uz Vas 24h, 7 dana u nedelji
  • i praznicima!
"

Šta obuhvata ovo osiguranje?

  1. Organizaciju pomoći – prijem telefonskog poziva u centru za pomoć i organizovanje dolaska stručnih i ovlašćenih lica
  2. Pokriće troškova izvođenja sledećih radova: *  
  • vodoinstalaterskih radova – usled kvara ili zagušenja na pripadajućim  vodovodnim i kanalizacionim instalacijama
  • stolarskih radova – usled štete ili kvara na vratima i prozorima nastalim zbog pokušaja ili izvršenja provalne krađe
  • bravarskih radova - radi omogućavanja ulaska/izlaska korisnika u/iz stana ili kuće, a usled gubitka ili krađe ključeva ili kvara brave
  • staklarskih radova - na zameni polomljenih stakala na spoljnim vratima  ili prozorima stana ili kuće
  • zidarskih i krovopokrivačkih radova
  • električarskih radova – usled kvara na električnim instalacijama, klima uređajima i bojlerima, a koji su posledica udara groma, previsokog napona ili kratkog spoja
  • radova u vezi sa primarnim sistemom grejanja - na otklanjanju oštećenja ili kvara
  • radova na čišćenju, sušenju i dezinfekciji - u slučaju izlivanja vode, poplave ili prodora otpadnih i drugih voda.

*Osiguranik sam snosi troškove za zamenske delove

  • Dodatno osiguranje pokriva:

- organizovanje i pokriće troškova prevoza i privremenog smeštaja u slučaju da radove nije moguće izvršiti u roku od 24 sata a oštećenje je takvo da se stan ili kuća ne mogu upotrebljavati.

Ukoliko imate potrebu za hitnom popravkom, pozovite Centar za pomoć : APRIL Assistance.

+381 11 36 36 993

Prilikom poziva, Centru za pomoć treba reći sledeće:

• ime, prezime i adresu osiguranika, kao što je navedeno na polisi

• broj polise osiguranja

• adresu mesta osiguranja - stana ili kuće

• kratak opis problema i vrstu pomoći koja Vam je potrebna

U Vaš dom će doći stručna osoba koja će popraviti kvar ili preduzeti dalje korake kako bi se popravka izvršila za najkraće moguće vreme.

O izboru vrste i obima pomoći odlučuje Centar za pomoć, na osnovu svih okolnosti konkretnog slučaja.

U toku godine obezbeđuje se usluga za najviše tri hitna slučaja.

U nastavku možete preuzeti uslove osiguranja koji su trenutno na snazi. Za sve prethodne verzije uslova osiguranja, molimo da nas kontaktirate: office@wiener.co.rs .

Obrasce za prijavu osiguranog slučaja možete preuzeti ovde.